Ny Funktion.

Har hittat en ny funktion i appen. Va bara tvungen att testa den igår kväll. Se bild.

Den knappen va jag bara tvungen att testa . Märk till min förvåning att vissa zoner blev vita på kartan. Wow special zoner. Undra vad dom ger för bonus ?? Och dom är inte så långt borta heller.

Blev till att testa den närmsta vita zonen. Hoppades att det skulle ge en gps bomb som gjorde att alla andra gubbarna hoppade in och ut ur zonerna utom jag :-) Men det ända som hände va detta.

Tänkte fan man kanske måste ta fler vita för att få bonus, men det ända som hände va ovanstående bild dök upp på alla vita zoner. Men jag blev tvungen att fortsätta rensa vita zoner utifall att.

Sådär inte många vita kvar ;-) Kriget har börjat. Men jag kan va snäll också, det visade jag igår.

Efter det så kom den fan ut igen. Och jag tror fan han gick där på kvällen. Allt för att störa mig.

Men jaja du får väl ha zonerna under natten då. Lite pph vem fan har brytt sig om det. Troligt att jag inte brydde mig, så efter en liten stund så ....


Strong people don't put others down. They lift them up and slam them on the ground for maximum damage.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.